Friday 23 January 2015

Terbaru! Nurul Depp Dedah Wajah & Nama Anak Keduanya! Foto ke-4 Paling Comel!!

Posted by Unknown  |  at  00:03 No comments


foto-foto nurul depp dedah wajah  nama anak keduanya

Setelah melahirkan anak keduanya pada 15 Januari lalu, akhirnya penyanyi Nurul Wahab atau kini dikenali sebagai Nurul Depp bersedia memperkanalkan wajah serta nama bayi laki keduanya itu.
Menerusi blog milik Nurul hari ini mendedahkan perkara tersebut sempena mengambil berkat hari Jumaat.
Berikut merupakan tulisannya yang menerangkan maksud nama anaknya itu yang selama ini dipanggil dengan panggilan Baby R.
“Sempena hari Jumaat yang berkat ini, aku dan keluarga memutuskan untuk memperkenalkan ahli keluarga terbaru kami pada semua. Juga untuk memuaskan permintaan semua peminat. Inilah dia Baby R atau nama penuhnya RAPHAEL DEPP. Kami sekeluarga menggunakan nama singkatan RAFFA.
“Aku pasti ramai nak tahu maksud sebenar Raphael, Hanya ejaan mat saleh sikit. Tapi bagi aku bunyi sebutan dan ikut ejaan melayu, tetap ada maksudnya tersendiri. Aku tahu ramai yang akan ‘berbunyi’ bila tahu nama ini. Aku ada sebab yang tersendiri untuk memilih ejaan sedemikian. Hanya ejaan… Maksudnya seperti di bawah yang dicari melalui Google oleh adik aku Wahida dan juga teman baik aku dan Eric iaitu Yus Alighor…
“Sedikit lagi info tentang nama Raphael juga. Yang ini kalian boleh Google. Memang ada. Ianya dicari oleh ‘Atok Uncle’ aku. (memang gelak lah kawan baik aku tu kalau baca part ini) Katanya, nama Raphael adalah di dalam bahasa Hebrew dan di dalam Islam, nama itu sebenarnya adalah Israfil. Malaikat peniup sangkakala ketika tibanya hari kiamat. Ianya juga membawa maksud penyembuh. Google ya nanti!
Wah sedapnya nama tu, tanpa membuang masa mari kita menatap wajah Rapahel yang tak tumpah macam kulit bapanya berketerunan mat salleh itu

Share This Post

About the Author

berkongsi pelbagai cerita menarik melalui medium blogspot

Dapatkan Berita Terkini Melalui Email

Hanya Masukkan Email Anda Di Sini.

Related posts

0 comments:

© 2014 Murai dot coms. Like FB Murai Dot Coms Edited from Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.
back to top