Thursday 25 December 2014

Terkini! 4 Foto terbaru Puan Khaleeda, isteri TMJ

Posted by Unknown  |  at  03:00 No comments



Umum mengetahui yang Tunku Ismail merupakan putera sulung Sultan Johor sekarang, Sultan Ibrahim Ismail dan Raja Zarith Sofiah Sultan Idris Shah. Tunku Ismail juga di gelar Tunku Mahkota Johor(TMJ).

Tunku Ismail telah berkahwin dengan rakyat biasa iaitu Che Puan Khaleeda,  Che Puan Khaleeda dilahirkan pada 16 Julai 1993 di Kuala Lumpur dan merupakan anak bongsu kepada lima adik-beradik kepada pasangan Bustamam Daud dan Aziyah Abdul Aziz.

Beliau menerima pendidikan awal di Sekolah Rendah Kebangsaan Taman Seri Gombak bermula 2000 hingga 2003 sebelum meneruskan pendidikan awalnya di Sekolah St. George’s Hanover Square, London pada 2003 hingga 2004.
 
Che Puan Khaleeda melanjutkan persekolahan menengahnya di Westminster Academy London pada September 2004 hingga Julai 2008 dan di Sekolah Sri Utama, Kuala Lumpur sekembalinya ke Malaysia pada 2010.
 Berikut ialah empat keping foto terkini Che Puan Khaleeda yang semakin cantik dan menawan. Beliau sememangnya murah senyuman serta peramah.

Kami siarkan gambar terkini Che Puan Khaleeda yang semakin menawan dan cantik, beliau sememangnya murah dengan senyuman. Jom lihat.

Share This Post

About the Author

berkongsi pelbagai cerita menarik melalui medium blogspot

Dapatkan Berita Terkini Melalui Email

Hanya Masukkan Email Anda Di Sini.

Related posts

0 comments:

© 2014 Murai dot coms. Like FB Murai Dot Coms Edited from Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.
back to top