Monday 22 December 2014

Tanda-tanda Pasangan Anda Menipu Dalam Perhubungan!!

Posted by Unknown  |  at  07:44 No comments




Dalam usaha untuk mengenali tanda-tanda penipuan dalam perhubungan, anda perlu tahu apa yang perlu anda perhatikan. Baca senarai di bawah untuk tanda-tanda yang paling biasa bagi Si Penipu ini.
 
Menipu Tanda # 1: Menjadi Terlalu Defensive

Kadang-kadang rakan pasangan yang menipu akan merasa marah dan kecewa kepada pasangan mereka yang setia. Jika anda sedar apabila teman wanita atau teman lelaki anda bermula untuk memilih untuk bergaduh dengan anda, atau menuduh anda tingkah laku yang aneh secara tiba-tiba  untuk menyorokkan kesalahan mereka sendiri.


Menipu Daftar # 2: Menyembunyikan Tingkah Laku

Telefon yang kerap hang-up, menyembunyi penyata kad kredit, atau cepat mengubah skrin komputer apabila anda berjalan menghampiri mereka mungkin tanda-tanda pasangan anda sedang menipu dalam perhubungan.


Menipu Tanda # 3: Hadiah 'Surprise'

Pasangan anda mungkin merasa agak bersalah kerana menipu pada anda dan masih terus melakukannya. Oleh itu, beberapa orang menggunakan bunga, coklat atau lain-lain "hanya kerana" hadiah tersebut menjadikan diri mereka berasa lebih baik dalam menyembunyikan kesalahan mereka.


Menipu Tanda # 4: Ketiadaan secara tiba-tiba

Jika anda telah mampu mendapatkan menghubungi pasangan anda semasa dia melakukan perjalanan untuk perniagaan sebelum ini, maka jika anda tiba-tiba tidak boleh, anda ada sebab untuk bimbang. Begitu juga dengan mereka yang mematikan telefon untuk jangka masa yang lama atau membiarkan ia masuk ke peti mel suara, apabila sebelum ini ia jarang berlaku, atau tidak mempunyai masa untuk menghadiri acara sosial bersama-sama atau membuat temujanji seperti mana kebiasaannya.

Sila ambil perhatian: Tanda-tanda penipuan ini bukanlah jaminan bahawa pasangan anda sedang menipu. Walau bagaimanapun, jika beberapa tanda-tanda ini hadir dalam hubungan anda, ia mungkin masa untuk anda duduk dan berbincang dengan pasangan anda sebelum membuat apa-apa kesimpulan.

Share This Post

About the Author

berkongsi pelbagai cerita menarik melalui medium blogspot

Dapatkan Berita Terkini Melalui Email

Hanya Masukkan Email Anda Di Sini.

Related posts

0 comments:

© 2014 Murai dot coms. Like FB Murai Dot Coms Edited from Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.
back to top