Thursday 13 November 2014

Baby Ana Milik Siapa Episod 2

Posted by Unknown  |  at  20:17 No comments





Baby Ana Milik Siapa Episod 2





Sinopsis drama ini akan diupdate dari masa ke semasa.

mengisahkan kisah persahabatan 5 sekawan yang terdiri dari Raihana (Cristina Suzzane), Reza (Hairul Azreen), Edry (Hafidz Roshdi), Salina / Sally (Zika Ziandra) dan Qaisara / Sarah (Ardell Ayana). Raihana seorang gadis tomboy, berperwatakan kasar. Salina dan Qaisara merupakan sahabat rapat Raihana. Edry menaruh hati pada Raihana semenjak dari sekolah menengah.

Reza menjadikan kerjaya jurugambar sebagai pekerjaannya. Dia masih menyimpan gambar-gambar lama ketika mana dia bersekolah menengah. Gambar Raihana mencuri tumpuannya. Siapa sangka dirinya yang selalu bergaduh dengan gadis tomboy itu, dalam diam mencintai Raihana.

Qaisara merupakan adik angkat Reza. Qaisara di ambil oleh ibunya melalui rumah anak yatim. Cara ibu angkatnya iaitu Datin Maimon (Tania Zainal) mendidiknya begitu tegas sekali. Sekaligus menyebabkan Qaisara merasa terasing di rumah itu. Pada awalnya seorang gadis yang sopan, berhijab, namun lama-kelamaan dia menanggalkan hijabnya. Hubungan Qaisara dengan ibunya begitu tegang.

Salina yang mempunyai hati terhadap Reza bercita-cita ingin mengahwini Reza. Malah Datin Maimon telah mengatur pertunangannya dengan Reza. Salina begitu gembira sekali. Namun, di sebalik kegembiraan itu ada insan yang berasa tertekan. Reza tidak mencintai Salina. Malah dia enggan untuk bertunang dengan Salina seperti mana kehendak ibunya. Reza mempunyai wanita pilihannya sendiri, iaitu Raihana.

Kepulangan Raihana dari Amerika Syarikat membawa seorang anak kecil berusia 3 tahun menimbulkan tanda tanya. Milik siapakah bayi itu? Adakah bayi Raihana? Siapakah bapa kepada bayi tersebut?

Share This Post

About the Author

berkongsi pelbagai cerita menarik melalui medium blogspot

Dapatkan Berita Terkini Melalui Email

Hanya Masukkan Email Anda Di Sini.

Related posts

0 comments:

© 2014 Murai dot coms. Like FB Murai Dot Coms Edited from Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.
back to top