Monday 19 May 2014

Masihkah Ada Cinta Episod 3

Posted by Unknown  |  at  08:46 No comments

Masihkah Ada Cinta Episod 3






Mengisahkan Azril (Shah Iskandar) meninggalkan Tina (Nabila Huda) tanpa sempat menamatkan pengajian dan sebab yang nyata. Mujur ada rakan-rakan yang banyak memberikan semangat untuk Tina meneruskan pengajian sehingga berjaya menjadi seorang doktor. Azril merupakan lelaki dan cinta pertamanya.

Sukar untuk Tina melupakan memori indah sewaktu bersama. Walaupun telah bertahun berlalu tapi parut luka masih terasa membuatkan Tina berhati-hati dalam memilih pasangan. Cintanya kini hanyalah pada kerjaya setelah kehilangan Azril dan kedua ibubapanya akibat kemalangan.
Drama Anugerah Terindah terbitan Suhan Movie. Lakonan Sari Yanti, Alif Hadi, Fezrul Khan dan Syafiq Kyle serta ramai lagi. Sinopsis Amar dan Rahman sepatutnya pergi ke London bersama-sama atas urusan bisnes. Tetapi melihatkan Rahman kurang sihat, Riana nasihatkan agar Amar pergi seorang saja atau dengan Amir. Amar bising dan tak puashati, pada dia ayahnya sihat saja.


TARIKH : 8 Mei 2014 (10.00 malam)
SIARAN : Setiap hari Rabu dan Khamis, slot Samarinda TV3
PENGARAH : Rashid Sibir
SKRIP : Panel Opera Klasik
PELAKON : Amar Asyraf, Nabila Huda, Fouziah Gous, Shah Iskandar, Elizad Sharifuddin, Dato’ Jalaluddin Hassan, Fadilah Mansor

Share This Post

About the Author

berkongsi pelbagai cerita menarik melalui medium blogspot

Dapatkan Berita Terkini Melalui Email

Hanya Masukkan Email Anda Di Sini.

Related posts

0 comments:

© 2014 Murai dot coms. Like FB Murai Dot Coms Edited from Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.
back to top