Tuesday 12 November 2013

Zikir pelik setiap malam

Posted by Unknown  |  at  19:30 No comments

Zikir pelik setiap malam

Segamat: Seorang lelaki yang mempelajari agama menerusi bahan bacaan bertulis rumi tanpa bimbingan guru, selain mengamalkan zikir pelik setiap kali selepas Maghrib hingga Isyak kini dikatakan berubah sikap sehingga sanggup membelasah isteri dan anak berusia empat tahun tanpa sebab sejak kebelakangan ini.
Lelaki yang mempunyai tiga anak itu juga didakwa gemar duduk bersendirian dalam bilik yang gelap di rumahnya di sini dengan membaca zikir pelik sambil menjerit-jerit dengan perkataan tidak difahami sehingga menakutkan jiran. 
Lebih malang, lelaki lingkungan 30-an itu bukan saja malas bekerja, malah bersikap panas baran sehingga sanggup membelasah isteri tanpa sebab selain memukul anak lelaki berusia empat tahun kononnya sakit hati melihat wajah insan kecil itu. 

Isterinya yang mahu dikenali sebagai Fazilah, 26, mendakwa suami yang dikahwini sejak lapan tahun lalu adalah seorang yang panas baran dan tidak pernah solat sejak mendirikan rumah tangga.
Foto

Selain itu, katanya, suaminya itu tidak mahu bekerja menyebabkan dia terpaksa mencari nafkah dengan bekerja sebagai jurujual di sebuah pasar raya di bandar ini dan pencuci pinggan di sebuah gerai di sini.

Share This Post

About the Author

berkongsi pelbagai cerita menarik melalui medium blogspot

Dapatkan Berita Terkini Melalui Email

Hanya Masukkan Email Anda Di Sini.

Related posts

0 comments:

© 2014 Murai dot coms. Like FB Murai Dot Coms Edited from Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.
back to top